Појам „политичког хомосексуализма“ је у употребу увела доктор Наталија Нарочницка, угледна руска историчарка и челница Фонда демократске перспективе, да би нагласила да савремена борба тзв. ЛГБТ покрета нема никакве веза са правима хомосексуалаца, него је реч о политичкој идеологији коју намеће глобалистичка Империја, с тим да разори природну породицу, оствари планове о тзв. „златној милијарди“ и наметне културу смрти уместо културе живота. У земљи Србији у којој сваке године умре преко 40 хиљада људи више него што се роди, и из које сваке године оде више од 50 хиљада људи, таква идеологија је не само противпородична, него и аутогеноцидна.
Циљ политичког хомосексуализма је разарање природне породице у неколико корака. Све креће од геј параде, наставља се редефиницијом брака и породице и давањем права лажним браковима политичких хомосексуалаца да усвајају децу, а треба да оконча у смрти свега што знамо као породицу. Лезбо–феминисткиња Шуламит Фајерстон написала је, у књизи „Дијалектика пола“, још пре педесет година, да ће „децу рађати оба пола или ће се рађати бесполно – како се узме; зависност детета од мајке (и обратно) уступиће место краћој зависности од мање групе људи/…/ Тиранија биолошке породице биће уклоњена.“ Она је предвидела и легализацију инцеста.
Савремена лезбо–феминисткиња, Маша Гесен, недавно је открила планове политичких „Овде се не ради о правима хомосексуалаца на брак, већ о томе, да институцију и брак, као такав, односно породицу, треба – демонтирати! Породица не треба даље да постоји у класичном облику. Борба хомосексуалаца „за брак“ обично крије оно, шта планирамо да урадимо супружанском пару, када постигнемо циљ. Приче о томе, да институција породице при томе, неће претрпети никаквих измена и промена, нису истините“.
У Србији постоји Закон о јавном реду и миру који у члану 8. забрањује непристојно, дрско и безобзирно понашање које нарушава јавни ред и мир, угрожава имовину и вређа морал грађана. Па ипак, све се то не примењује кад у питању тзв. «геј параде». Досадашње параде политичког хомосексуализма, од оне прве, 2009, када су парадери носили паролу «Смрт држави», до ове, 2019, често су нудиле непристојно, дрско и безобзирно понашање, које је вређало наш јавни морал. Дешавало се да учесници тих шетњи извргавају руглу патријарха Иринеја и митрополита Амфилохија, да се ругају српској народној ношњи, итд. На геј параду су, у Београду, доводили и малу децу, која су могла да виде разне непристојности, иако то забрањују и међународне конвенције и домаће законодавство. У срамној политичкој злоупотреби деце учествовала је и премијерка Србије Ана Брнабић, која је и речју и делом подржава политички хомосексуализам и најављује измену законодавства у том правцу. Као што каже професор права Универзитета у Новом Саду, др Бранислав Ристивојевић, «било какво излагање деце сексуалности или полности у нашој култури је било одувек крајње неприхватљиво.»
Политички хомосексуалци у Србији се ругају хришћанској вери, још од када су 2012. организовали изложбу Норвежанке Елизабете Олсон Валин, на којој је Христос приказиван у контексту хомосексуализма. На паради у Београду 2019. изругивали су се икони Пресвете Богородице.
После свега, квислинзи тзв. «меке окупације» Србије, маскирани у геј парадере, у договору са својим страним менторима договорили су да праве европско окупљање противпородичних парадера у Београду 2022, што ћемо тек видети да ли ће им поћи за руком. Сва средства грађанског отпора и правне државе биће употребљена да се таква срамна манифестација окупације Београда не деси.
Ако се томе дода настојање противпородичних талибана да уђу у уџбенике и школе са тврдњом да не постоји природни, биолошки пол него «род» (џендер), који је друштвена конструкција, и да свако може да бира «род» како хоће, при чему је у Србији, већ сада, деци преко 15 година живота законски дозвољена операција промене пола без дозволе родитеља, јасно је зашто ћемо се свим силама супротставити наметању противпородичне идеологије српском друштву.
Чињеница је да огромна већина грађана ове земље јавно испољавање политичког хомосексуализма сматра неморалним чином, и нарушавањем јавног реда и мира. Сходно томе, у члану 344. Кривичног законика РС, стоји да ће се казнити затвором до три године, онај ко „дрским или безобзирним понашањем значајније угрожава спокојство грађана или теже ремети јавни ред и мир“. Наравно, у Србији не важе државни закони, него свако ради оно што му дозволи власт, која је, овде и сада, највише противпородична у нашој новијој историји.
Обавештени смо да ће, као што је то био случај и у Краљеву, Крагујевцу, Шапцу и Ваљеву, група плаћених активиста са стране посетити тајно Чачак, развити заставе дугиних боја и транспарент „Не одричем се“, и под великом полицијском заштитом прошетати централним градским улицама.
Зато, под паролом «Нећу геј параду у свом граду» организујемо окупљање свих грађана спремних да бране породичне вредности на главном тргу у Чачку, на Крстовдан, 27. септембра, у 18 часова. Ово није и не сме бити партијска политичка манифестација, него одбрана живота и здравог разума, одбрана наше деце и њихове будућности. Добродошли!